tisdag 29 november 2011

Om att våga!

Igår vågade jag ta ett steg som jag kommer att minnas för resten av mitt liv. Igår vågade jag lita på min känsla, intuition och de budskap jag får till mig i en otroligt svår och känslig situation. Jag vågade förmedla det jag kände och hörde utan minsta tvekan . Idag fick jag bekräftelse på att jag hade rätt. Så idag har jag gråtit av glädje, av lättnad, av tacksamhet och av stolthet. Nu bor inte längre någon tvekan eller några tvivel i mig. Jag vet att jag är på rätt plats, att jag gör det jag ska göra här på jorden och att jag har ett starkt beskydd och stöd från mina andliga guider. Idag bestämde jag mig på riktigt, i tanke och i känsla, för vem jag är. Som tack fick jag kärleken tillbaka som ett lysande klot rakt in i bröstkorgen, den villkorslösa och rena kärleken.



Jag vågade och jag vann.

1 kommentar: